Skocz do zawartości
  1. Caravaning

1. Forumowe FAQ   (35800 przekierowań)

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

2. Kącik ogólny

Dyskusje na temat szeroko pojętego caravaningu, które nie pasują do innego kącika.

75,3 tys.
    3. Kącik zimowy

Karawaning zimowy i wyjazdy narciarskie.

2,8 tys.
    4. Kącik kupującego

Rady oraz inne kwestie związane z zakupem lub wypożyczeniem przyczep i kamperów.

86 tys.
    5. Zloty Karawaning.pl

Imprezy pod patronatem administracji Karawaning.pl

23,9 tys.
    6. Spotkania forumowiczów i inne imprezy

Spotkania organizowane przez użytkowników forum, zloty organizowane przez inne fora lub organizacje turystyczne i imprezy targowe. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za formę spotkań organizowanych w tym dziale.

93,2 tys.
  2. Podróże

1. 30,8 tys.
    2. 739
    3. Katalog kempingów

Społecznościowa baza kempingów z opiniami.

2,8 tys.
  3. Technika

1. Podwozie i układ jezdny

Tematy dotyczące osi, ramy, hamulców, urządzeń najazdowych, zaczepów, amortyzatorów.

27,3 tys.
    2. Ściany, okna i zabudowa meblowa

Tematy dotyczące poszycia zewnętrznego, ścian, uszczelniaczy, zawiasów, okien, mebli w tym łóżek.

29,4 tys.
    3. Elektryka i elektronika

Tematy dotyczące oświetlenia, gniazda i wtyczki, magazynowanie i pozyskiwanie energii , TV i SAT itp.

45,3 tys.
    4. Instalacje sanitarne i lodówki

Tematy dotyczące lodówek, instalacji i urządzeń gazowych, wod-kan, grzewczych, wentylacyjnych itp..

46,4 tys.
    5. Przedsionki i outdoor

Tematy dotyczące przedsionków, rolet, daszków, mebli kempingowych, wyposażenia przedsionków.

12,1 tys.
    6. Inne

Tematy techniczne nie pasujące do żadnego z powyższych kącików

17 tys.
  4. Motoryzacja

1. Ogólnie o motoryzacji

Rozmowy o motoryzacji które nie pasują do żadnego innego forum w tej kategorii.

16,9 tys.
    2. Wybór holownika

Rozmowy osób szukających auta do holowania przyczepy. Porównania, oceny, informacje katalogowe.

32,1 tys.
    3. Przepisy, uprawnienia i ubezpieczenia

Rozmowy dotyczące przepisów ruchu drogowego, uprawnień do kierowania pojazdami, przeglądów rejestracyjnych oraz ubezpieczeń.

14,9 tys.
    4. Akcesoria motoryzacyjne

Rozmowy o hakach holowniczych, nawigacjach samochodowych GPS, bagażnikach samochodowych, boksach dachowych, dodatkowych lusterkach do holowania oraz wszystkich innych rzeczach potrzebnych w naszych samochodach.

8,6 tys.
  5. Karawaning.pl

1. Nasze pojazdy

Tu opisujemy i zamieszczamy zdjęcia naszych przyczep i kamperów.

31,2 tys.
    2. 11,7 tys.
  6. Inne

1. HydePark

Dyskusje o wszystkim i niczym.

58 tys.
    2. Oferty firm

Informacje o ofercie i promocjach firm karawaningowych.

3 tys.
    3. Blogi/Vlogi

Zaproszenia od blogerów którzy nie chcą zamieszczać relacji na naszym forum. W przypadku chęci zamieszczania opisów i relacji na naszym forum prosimy je umieszczać w odpowiednich działach kącika "Podróże"

115
    4. Forum in English/Deutsch/pa Russki

Information about polish caravaning, campsites etc.
      Informationen über polnische Caravaning und Campingplatzen usv.
      O polskom caravaningu, kempingach w Polsze i tak dalsze.

285
  • Witamy

Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

• Najnowsze tematy

• Najnowsze posty

• A mi w zeszłym sezonie zaczęła kaseta czasami tamtędy ulewać. Dzięki @filipert za instrukcję. Będę czyścił zawór.
    • Dokładnie! A potem właściciel konta ma problemy... Właśnie mi przypomniałeś, że miałem kiedyś na jednym z portali konto z dużą liczbą pozytywnych ocen, a nie mam już do niego dostępu bo utraciłem domenę z mailem do którego był przypisany. Muszę się skontaktować żeby jakoś je zablokować. Dzięki
    • Dzięki za podpowiedzi, wybiorę się z tym do katelnika.
    • Temat umarł ale nie u mnie... Tak majówka z punktem końcowym w Holandii kierunek nieoczywisty bo przecież do Holandii jedziemy pracować, plan był więc trzeba było wykonać. Zaczęło się startując w ubiegłą sobotę rano z pogranicza opolskiego i łódzkiego, tasiemiec zapakowany a pierwszy przystanek Tropical Island nieopodal Berlina dzieci wniebowzięte a i staruchy zadowolone. Nockowanie na kempingu należącym do resortu, warunki bardzo dobre choć parcele niezbyt przestronne ale przecież nie po to tam jedziemy żeby piknikować całymi dniami, prysznice toalety czyste i schludne, co mnie zaskoczyło to pokój kąpielowy rodzinny wraz z wanną więc nie mogłem nie skorzystać z wieczornej kąpieli z małżonką 😉 W poniedziałek po śniadaniu ruszamy dalej w okolice Munster w Niemczech, padło na kemping Naturpott Borkenberge, plac super oczywiście z przyłączami, knajpką placem zabaw dla dzieci X2 , zagrodą z kozami , automatami z przekąskami i artykułami spożywczymi - przemysłowymi . Na dodatek znajduje się tam staw, basen, brodzik dla dzieci na wolnym powietrzu z naturalną wodą z której większość ludzi korzystała mimo tego że było tylko trochę ponad 20 stopni i to dopiero od kilku dni. Nie udało się inaczej więc i moja młodsza córka skorzystała. Obok ogrom ścieżek rowerowych, na przeciwko lotnisko dla awionetek i szybowców więc było na co popatrzeć, blisko do Munster oraz coesfeld.
    • Ale się uczepiliście tego zaworu.  Elektrozawor bez napięcia jest zawsze zamknięty, po podaniu na cewkę 12V w środku trzpienia podnosi się tłoczek i leci gaz. Aby pozbyć się problemu z zasilaniem cewki wystarczy odkręcić trzpień i wywalić z niego tłoczek.   Chociaż jak dla mnie to ten elektrozawór jest fajny i przydatny . W każdej przyczepie z elektrobloku można wyciągnąć 12v po proszę dajemy jakiś pstryczek i mamy sterowane otwieranie.
    • Na tyle na ile umiem zabrałem się za podłogę, na ścianie bocznej zgniłe były częściowo dolne beleczki ściany. Wklejam foto bo może kiedyś komuś się przyda
    • Smutny Dzień Strażaka    Jastarnia
    • Moim zdaniem ciekawa przyczepa i godna zastanowienia - na pewno będzie trzeba poprawić kilka elementów (z grubsza zakladając 5-10tyś na wklad startowy), ale jest to bardzo fajny model, więc może i warto...
    • Dzień dobry,  Na majówkę w tym roku wybraliśmy się do Saksonii. Jako bazę wypadową wybraliśmy kemping LuxOase. Wyjazd rodzinny, z dwójką dzieci 7 i 8 lat. Sam kemping, czystość, obsługa w pełni zasługuje na 5 gwiazdek. Nie korzystaliśmy ze spa, ale wewnętrzna sala zabaw dla dzieci, place zabaw, tor dla dzieciaków do jazdy rowerami, restauracja i sanitariaty na super poziomie. Dodatkowo położony jest nad jeziorem, w którym lokalsi już pływali!!! Z kempingu rowerami łatwo dojechać do pociągu i później już do miejsca zwiedzania. Byliśmy z przyczepą, więc raz odbyliśmy taką podróż do Drezna, później już jeździliśmy samochodem. Byliśmy 6 nocy. Za kemping z prądem zapłaciliśmy 293 euro (sam prąd 29,25). W zasięgu oprócz Drezna (piękne miasto, masa zwiedzania), jest jeszcze Szwajcaria saksońska. Największą jej atrakcja, czyli bastei, mocno przereklamowana, reszta fajna👍 Szwajcaria czeska, spalona i część szlaków wyłączonych, ale i tak jest pięknie. Masa zamków, Miśnia z fabryką porcelany.
    • No to lekcja dla mnie, bo widać jeszcze mam tendencję do naiwnego, ufnego analizowania rzeczywistości. W sumie teraz z perspektywy brzmi rozsądnie to co piszesz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.