Skocz do zawartości

rejestracja przyczepy holendrsiej - RDW


EwaMarek

Rekomendowane odpowiedzi

Od grudnia ubiegłego roku zmieniły się zasady rejestracji pojazdów i wymagane są wszelkie oryginalne dokumenty rejestracyjne z kraju, gdzie pojazd ( przyczepa ) do tej pory była zarejstrowana, pieczęć o treści "wyrejestrowano" .... zresztą wrzuć w wyszukiwarce hasło "rejestracja przyczepy" i napewno znajdziesz interesujący Ciebie wątek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ważne jest DMC przyczepy.Poniżej 650kg nie ma dowodu rejestracyjnego,jeździ się na ubepieczenie auta i tablica jest taka jak w aucie( w Holandii) tu jest uzasadnienie http://www.mfa.nl/war-pl/pytania_i_odpowiedzi

.Do rejestracji potrzeba tylko umowy lub faktury. Powyżej 650kg Potrzebujesz kentekenbewijs dowód oraz małą kartkę overschrijvingsbewijs oraz z urzędu wymeldowanie na export RDW wielkości A4.

 

Pozdrawiam Mariusz przyczepyleszno.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w Lesznie są inne zasady rejestracji jak u nas...............?

 

ja ma duze rdw A4

kentenbewijs deel IA

kentenbewijs deel II

 

nie mam małego rdw a to ono u nas jest potrzebne - dużego rdw nie chcą

 

:hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa z tymi urzędami 3 tygodnie temu rejestrowałem przyczepkę z Holoandii i Pani chciała DEEL II , którego nie miałem , RDW A4 miałem , zadzwoniłem do gościa u którego kupiłem przyczepkę akurat jechal do Holandii , aby dostarczył mi te DEEL II i przysłał mi zamiast tego DEEL II ,małe RDW , udałem się do WK z tymi papierami i inna pani juz nie chciała DEEL II i zarejestrowała . Ten sam urząd , ale inna osoba rejestrowała i wystarczyły jej te papierki innej nie - i jak zrozumieć te nasze urzędy.?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zrozumieć te nasze urzędy.?????

 

Tego się nie da zrozumieć :hehe::zlo::-]

 

Może rejestruja na wage , jednego papierka było brak DEEL II , zamiaste tego dałem małe RDW i wagowo się zgadzało :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myślę, że to kwestia nieudolności, nierzetelności, braku profesjonalizmu i niechciejstwa tzw urzędasów......

 

Ja ich nie bronie , ale w takim razie powiedz mi co ma wpisać urzędas w polu ,,max.dopuszczalny nacisk osi " mając stary dow. rejestracyjny w którym jest masa własna 600 kg i ładowność 200 kg

Zaznaczam , że przyczepa ma 2 osie i rozstaw 0,7 m między osiami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarekkow....albo przegląd techniczny tak by diagnosta określił brakujące parametry albo urzędas korzysta z gotowego programu lub parametrów zapisanych w programie dla innych podobnych przyczep albo nie wie jak ma skorzystać z tego programu lub innych dostępnych materiałów i stąd moje stwierdzenie, które przytoczyłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez papierów poniżej 750 nie zzarejestruje - tak można było do końca 2007r

teraz musi być dowód i..... i co sobie kobitka wymyśli

już mam trochę informacji i co miasto jest inaczej. :hehe:

 

ostatnio dowiedziałem się żę małe rdw to tylko kopia wymeldowania a ważne powinno być duże rdw z danymi osoby wyrejestrowującej.

niestety wygodniej jest uznać mały papierek z hologramem i stęplem ... głupota ale na to nie ma rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parametrów zapisanych w programie dla innych podobnych przyczep albo nie wie jak ma skorzystać z tego programu lub innych dostępnych materiałów

 

Widzisz to nie jest do końca tak .... ten sam model i typ przyczepy może być w różnych krajach rejestrowany na inne DMC i to jest fakt

Urzędas napisze z katalogu wartość inną niż na tabliczce znamionowej i Ty wtedy będziesz zadowolony . Chciałbym jednak widzieć Twoją minę gdy za rok pojedziesz na przegląd techniczny i diagnosta wystawi Ci negatywny wynik ze względu na niezgodność danych w dowodzie rejestracyjnym z tabliczką znamionową .... Powiedz mi na kogo wtedy będziesz wściekły ?

Na tego urzędasa który rok temu wpisał Ci coś z katalogu czy na diagnostę że się przypierd.......... do czegoś co Twoją winą nie jest ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz to nie jest do końca tak .... ten sam model i typ przyczepy może być w różnych krajach rejestrowany na inne DMC i to jest fakt

Urzędas napisze z katalogu wartość inną niż na tabliczce znamionowej i Ty wtedy będziesz zadowolony

 

dlatego też napisałęm, że mozę wysłać na przegląd techniczny lub skorzystać z gotowego programu.... co zrobi jego decyzja, ale aby ktoś nie przeżył sytuacji jaką Ty opisałeś dlatego wolą wysłać petenta na badania techniczne i nie mieć "czyste sumienie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.